Va gulligt!

Tänka sig att i dag när jag kom inn i bloggen så hadde jag fått en kommentar från en tjej som heter Sandra. Den var så vacker! Hon skriver att hon tycker om min blogg och att hon gillar att jag är ärlig, hon läser tydligen varje dag! Å detta tycker jag så klart är as kul! Om någon läser bloggen så blir det också roligare att skriva!
Annars så håller jag med henne också, för hon skriver i sin kommentar att hon inte tycker om dom bloggarna där människor lotsas som om livet är perfeckt. Jag tycker värkligen inte om det häller!
Ibland så kan jag så klart tycka och känna att jusst nu är allt perfeckt, men det är långt ifrån alltid! Jag och Hawkar bråkar ibland, nu på senaste tiden så har det blivit mycke mera änn vanligt dock. Jag tror att vi båda är lite oroliga för vad vi har att vänta oss. Han är orolig för det att bli en pappa och om han blir en bra pappa, jag är orolig för det att bli en mamma och tänker på om jag värkligen kommer bli en bra mamma!
Dock drar alla slutsatser till att det är klart som fan vi kommer fixa det hära! Vi har skapat detta barn, så svårt var det ju inte, eller ja inte för Hawkars del i alla fall! Men nu när vi har gjort det så kommer vi göra allt vi kan för att skruttans liv blir helt fantastiskt och alldeles underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0