Nu har vi förflyttat oss!

Vi har förästen tillbringat heeeela lååååånga gårdagen till att flytta! Vi hadde ju redan packat ner nästan allt, eller ja vi trodde i alla fall det! Det tok sjukt mycket längere tid änn vad någon av oss skulle kunna ana! Vi började vid 11 på förmidagen i går och slutade ungefär vid 01.00 på natten. Helt sjukt ju! Vi är fortfarande inte ens halv färdiga med att flytta inn!
Vi sa ju när vi flyttade inn att vi kunde städa upp och så eftersom att ijäntligen måste ju han göra det när han flyttar, men jag tänkte att Hawkar å jag kan göra det så kan vi flytta inn lite tidigare. Så det gick han med på, men jag ångrade mig när jag såg hur smutsigt hans kök var! Asså det var VIDRIGT! Jag och Hawkars kompis sa flera gånger under gårdagen "Inte konstigt att han är skild!" för det är det värkligen inte, villken gris! Jag vill inte ens ta kylskåpet, jag vill inte ens ställa min mat där inne om vi så skulle sanera det! Blää!
Men vi torkade å donade hela gårdagen som sagt så nu är det bara kvar att ställa inn allt på sin plats i köket, villket också tar lite tid eftersom att det är så mycket skåpplats här så försöker jag hitta på något finuligt så att vi kan fylla allt, så att det inte ser tomt ut liksom=P Jag tror nog att vi får köpa flera glas i alla fall, jag hadde ingen aning om att vi hadde så få=S Jag tycker att varje gång som jag är på IKEA så tar jag alltid några glas, jag kan dock inte minnas att jag har sönder så många! Men men.

Å bara så att det är sagt så är det inte bara köket kvar, sånn tur har vi värkligen inte! Å så har jag sovit på GOLVET i natt med denna rygg! Jag trodde jag skulle dö i dag när jag vaknade! Snacka om att Hawkar kommer få massera!
Å anledningen till att jag sov på golvet är att sängen inte går upp trappan!! ÄR DET ETT SKÄMT ELLER? Ni har ingen aning om hur besviken jag blev! Villket bakslag! Men vi kom dock på att vi kan ta den genom balkong/altanen, men när vi kom på det så började det spöregna, ingen tv kanaler har vi häller. Ijäntligen är det lite tråkigt här eftersom att det känns som att vi aldrig någonsinn kommer bli klara! När jag kollar runt mig och set att nästan allt fortfarande är i kartonger så tänker jag "Va tusan gjorde vi i går?"
Jaja, vi får se hur långt vi kommer i dag!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Härligt. Jag hoppas på eventuella bilder :D tack för ditt tips förresten. Jag skall kolla upp det där med hormon balansen. Har aldrig hört talas om det. Men det skulle verkligen kunna vara en anledning. Kram

2009-07-20 @ 14:52:18
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Ååh, jag skulle vart där. jag som älskar att pyssla och dona!

jag har flyttat så många gånger så jag är expert nu!

och förresten tror jag du kommer ha ett annat perspektiv till smärta när babyface har ploppat ut haha ;D Du kommer ligga med lustgas och annat skit och längta tills nästa gång du har tandvärk haha :D

2009-07-20 @ 14:52:27
URL: http://lindadahlbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej ska vi följas åt vi bloglovin?

Jag har med en mamma blogg.



Kram

2009-07-20 @ 15:19:05
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0