Morgondagen!

I morgon är det en ny dag, ny dag=nya möjligheter!

Jag har varit ganska nere i ett par dagar nu, allt pga begravningen som jag inte ens klarade av att gå på! Jag bråkar med Hawkar hela tiden trotts att han bara vill det bästa! Som i dag så skulle han göra tacos, å så står jag och diskar sen håller han på med mobilen sammtidigt som han steker köttet och jag snäser "Fatta va äckligt! Asså fatta alla ställen som mobilen har varit på!" å sa att jag kommer inte äta och allt! Han blir så klart ledsen och fattar inte helt vad han har gjort fel, för det var ju inte värsta grejjen att han knappar lite medans att han väntar på att det ska bli fräs i det! Han förstår nog inte helt vad det är med mig nu för tiden, och det gör inte jag häller! Känner mig så långt nere efter mötena, begravning och döttsfall! Jusst nu vill jag bara att lillan ska komma så att jag får annat att tänka på! Jag saknar henne fast jag inte ens har träffat henne, jag är fan sjuk i huvet!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Du har all rätt att vara nere. Men snart kommer din bebis. Verkligen jätte snart! :D Men annars har du haft en bra graviditet eller hur? Inte foglossningar och sånt?

2009-07-25 @ 00:09:37
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0