Gud va jag är konstig!

Jag sitter och kollar på nrk.no (eftersom att vi inte har någon parabol ÄNN!!!) och programet jag kollar på heter "Jordmødrene" som betyder barnmorskorna, svårare änn så är det alltså inte! Men jag märker att jag skrattar hela tiden! Inte för att det är kul, men för att jag får fjärilar i magen. Pappan står på sidan av sin fru och han går nästan i golvet flera gånger, han svettas som en gris och säger "Jag klarar inte mera!" medans hans fru prässar och skriker ut "Det gör så ONT!!!" Det roliga är dock att det är han som säger "Jag klarar inte mera!"
Att killar alltid ska tänka på sig själva va?=P Tillslut kollar i alla fall lilla "Kristoffer" ut och pappa börjar gråta, högt också! Inga små snufserier här inte, utan här kör man på ricktigt bölande medans mamman kollar på sin nya son och säger, "gud va vacker han är!" medans jag sitter i min soffa och tänker "Urch, kan dom torka bort blodet eller!?"
Men när Kristoffer väl har fått bort allt blod och annan geggamojja från kroppen så ser jag det hans mamma ser, gud va han va fin! Dom små liven!<3

Jag kan fortfarande inte fatta att när som helst, kanske i dag, kanske i morgon å kanske ännu senare så blir det min tur! Fatta!? Då ska jag ligga där med en Hawkar på sidan som säger "Jag klarar inte mera" och nästan går i golvet medans jag skriker ut att jag vill ha alla droger dom har! Tänk att nästa gång kanske det är vi som skriver medelande till familj och vänner om att nu är jr här, hur mycket hon väger, hur lång hon är och så klart att hon har massa svart hår. I dag är det "bara" 5 dagar kvar till BF. Senn smäller det! Å vem vet, kanske före och kanske efter! Den som lever får se, är det inte så man säger?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0