Vin!

Jusst nu så sitter jag hær och dricker ett glas vin, fråga mig inte varfør før speciellt godt ær facktiskt inte vin! Men det slinker væll ner!
Jag har i alla fall ett as stort prov på Fredag, jag har pluggat hela dagen i dag. Ska nog i alla fall gå lite bra kænner jag, jusst in case så sætter jag mig bervid Linda, hon ær så himmla duckig på det hæra fast hon skriver sånn "gammal" skrift eller vad man ska sæga, och då ær det så himmla svårt att kolla på henne!
Jag fick i alla fall tillbaka ett prov från Samhælskunskapen och min lærare skrev som kommentar "Rickgtigt bra formulerat Hege, dær ser du! Du kan om du bara vill" och mitt betyg blev 4, jag ær stolt!
Annars såska jag kanske på jobb intervju på Fredagen, får kolla om hon tanten kontaktar mig igjen. Annars så sitter jag och væntar på en man som ska komma och kjøpa våran bilhøgtalare i dag, han har fortfarande inte kommit! Han skulle komma i går, i førrigåt och dagen innan dær också, han kommer nog inte! Villket inte ær så bra eftersom att 1.300 skulle sitta fint i min ficka jusst nu!
Men men! Jag ska væll plugga lite innan "Greas" programet børjar på TV, roligt!

Puss hej leverpasteeei=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0