Ruttet .

Jaha, sitter och kollar på tv, har ijäntligen ganska så tråkigt. Hawkar skulle ut, jag vet inte vart han skulle, men han gick i alla fall ut=P Så jusst nu är jag hemma själv! Jag gick inte till skolan i dag! Jag vaknade när klockan ringde, men jag kunde bara inte komma upp! Jag blir så himla trött på det hära! Jag vill ju så gärna gå till skolan för jag har ju jätte kul när jag är där, men jag kan ju inte ens komma upp! Det spelar inte någon roll när jag går och lägger mig, för min kropp vill i alla fall inte! Det värsta är att det är inte någon som tror att jag facktiskt försöker, fasst jag gör det! Jag gör värkligen det! Fan va bajs!
 
Men men, man ska väll inte klaga! Gjorde om min blogg=) Tycker att den är lite mera tjusig och höstig nu=) Mysigt! Men men! Jag ska i alla fall kolla lite på tv, kolla bdb och en massa andra bloggar så jag måste med andra ord dra=)
Ha det bra! Så hörs vi=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0