* Fyfan asså!

Asså hur kan man slå sina barn? Om man søker på youtube.com så hittar man massa filmer dær vuxna mænniskor slår sina barn, brenner som med tændare, sparkar som och allt! Hur man man misshandla ett barn? Om en tvååring børjar gråta så har det inte alltid en anledning, men det ger inte førældrarna eller hvem som har barnet en anlednig och slå det!
Jag blir så jævla førbannad! Om man nu har satt ett barn på jorden så borde man i alla fall ta hand om det!


Jag blir så sur att jag kokkar!

Det ær precis dærfør jag inte skulle kunna jobba i socialen! Om jag skulle få ett fall dær en som har hand om barnet har slagit han/henne så hadde jag blivit så førbannad att jag hadde åktit och visat den personen!
Samma med peddofiler! Varfør får som komma på ett annat fængelse æn dom som sitter inne før mord typ? Man borde sætta dom i samma fængelse så att dom kan ta hand om dom mænniskorna! Jusst precis dærfør støttar inte jag "mot dødsstraff"! Sånna mænniskor ær inte værlda att leva! Låt dom brinna i hællvettet så att vi kan bli av med dom!


FAN VA FØRBANNAD JAG BLIR!

Kommentarer
Postat av: Jonna

tack för dina kommentarer. Nej, självklart ska inte dödstraff för otrohet finnas, inlägget var skrivet i frustration :)

2008-07-14 @ 06:39:50
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0