* Concrete angel .

nær jag læser bloggar som jag tycker ær intresanta så kjænner jag att jag borde också kunna vara så ducktig på att skriva. førut tyckte jag att bloggar om unga mammor och hur dom klarade sig var interesannt, men inte nu længere. nu tycker jag att bloggar som lycktberg.blogg.se, jonaskjallstrom.blogg.se, william070627.blogg.se och liknande ær roligt. folk som man i alla fall vet vem det ær man læser om! fast min absoluta favorit jusst nu ær evelinas blogg (emelies syster) eftersom att hon skirver om allt och ingenting, sånnt ær skoj. annars tycker jag ju om emelies blogg med så klart, men hon skriver ju aldrig, man måste ju påminna henne!
jag ska i alla fall bli ducktigare på att skriva, æven om det inte går så bra alltid.

annars har jag och min æsking varit alldeles ensama i dag, det ær nog i alla fall førsta gången på længe. vi har liksom alltid med oss en eller flera, men i dag var vi alldeles ensama!
annars åkte vi till levanger och grillade, solade och badade bara vi två. det ær så himmla mysigt att vara helt ensama ibland, bara vi två. fast det betyder så klart inte att vi alltid vill vara ennsamma, ikke sa nikke.

jusst nu:
*
lyssnar jag på yellow lemon tree, mysig låt.
* kollar jag på playstationet som står på paus så man ser den så kallade kartan, inte så kul.
* ær klockan ær 00.49 och førøvrigt ær jag inte så trøtt.
* børjar jag skolan børjar den 18 augusti och jag længtar, har inte haft ett så tråkigt lov på længe!
* i dag har en av mina ælskade fiskar døtt, så jag spola ner han/hon(?) i toaletten....

førøvrigt så har jag inte druckigt någon cola i dag næstan, det har gått i appelsinjuce, gøtt!
men nu tror jag nog att jag ska kolla runt lite på msn och andra saker som man kan tycka ær interesanta.
hejdå!

mosers lilla engel!

p.s, jag saknar denna lilla loppa som har åkt hela 72.5 mil med tåg ifrån sin moster bara for att åka till eskilstuna! vad har hennes mamma lurat i henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0