* Villket tjat=P

Jag måste bara sejja till dig Emelie att jag ær typ aldrig inne på bloggen men som du tjatar så har jag ju inge val=P

Nu sitter jag hær i vardagsrummet och kollar på Hawkar nær han spelar playstation=) Søt han ær dær han sitter eftersom att playstationet ær rosa=D (Jag valde) I dag har vi inte gjort så mycke... Vi var på stan och kjøpte fødelsedagspresent till min lillasyster=) Sen møtte jag min faster också=)
I morgon ska vi hem till Linn-Therese=) Hon fyller 23 i morgon=) eller så ær de 24... Skit samma=P
Jag har kjøpt present till henne men jag hittar den fan inte=P Jag hadde lagt den inne på lilla rummet men nu så ær den borta=P

Men men! Får kolla sen! Det ær ju inte precis så att den har føtter i alla fall=P Våra fiskar bara dør! Vi hadde typ 15 st om man inte ræknar med dom som æter skit! Å nu ær det bara två=O Dom två feta kvar=P haha! Jag vet inte, dom andra kanskje svlte før att dom två som ær kvar tog før sig all maten=)

Jaja sånt e livet=P Nu ska jag gå och pussa på Hawkar å førklara før honnom att han ær en åsna=)

Puss puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0