[Världens sjukaste!]

Det är heeelt sannt!!! Jag är sjuk=( Stackars mig visst? Fyyfaan för att vara sjuk! Jag vaknade i dag kl 6 och kännde att min hals var helt svullen sen kommer pappa in i mitt rum och roppar "Hege gå upp nu!" Och jag svarade "Pappa jag är vääärldens sjukaste!!!" Å han sa "Ska du inte till skolan?!" Jag sa "Va tror du?? SER DU INTE ATT JAG ÄR PÅ VÄG ATT DÖ ELLER??=O" Så jag gick inte till skolan=P Men de känndes facktiskt som att mitt huvud skulle sprängas!!! Det bara dunkade och dunkade!! Och jag tog huvudvärkstabletter men det funkade inte! Sen skulle jag spotta och då kom det blod! Där ser du! Jag är facktiskt världens sjukaste!!
Sen så kom Michael hem till oss och han sa "Va fan är du sjuk eller?" And i wass like DAAAH!!! Haha! Sen skulle vi äta men sen så skulle pappa på jobb så inte någon kunde köra Bente till affären så de blev mackor med ägg! NAM NAM! Bättre=D I looove eggs=D
Sen pratade jag med Jonte i telefonen för att jag kom på att jag saknar han som fan! Men nu känns det lite bättre i alla fall=) Sen så hmm ja sen havnade jag här! Trevlig dag va??=P Eller inte=D Haha! Jag tror nog att jag ska till skolan i morron=P Hehe jag har möte med min lärare juh! Haha! Men vi får se! Om de e samma då som det har varit i hela dag så kommer jag inte gå! Fett ont i halsen och allt! Sen på toppen av allt så har jag mens värk också! Kan de bäi värre? Ne de tror jag inte=P Skulle aldrig ha slutat med P-sprutan fan=P Men men!
Ne nu ska jag uppdatera min Bdb=P HegeIsbrekken.bilddagboken.se om någon vill snoka=) Ha de bra=)

Puss å kram=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0