[Æn dag till]

I dag har jag varit hemma hos Linn igæng och jag skall sitta barnvackt i kvæll till min prinsessa! Vi ska kolla på film senare som går på Disnep channel eller hur det stavas=) Det ær Hiscool musical 2 i dag fast på Norska så att Michelle førstår vad dom sæger med=)

Jusst nu sitter vi bara och vænstar på att maten skall bli klar sen skall vi æta=) Vi kanske tar oss en tur till min moster sen också, det var ett tag sedan jag såg henne nu=P Eller i alla fall två væckor!
Jag har skulldkænnslor før att jag har inte arit hemma hoss farmor på as længe! Fytusan! Man borde ta sig en tur men om man skall åka till farmor så skall man inte ha något annat inplanerat på hela dagen før man vet aldrig nær man kan åka dærifrån utan att kænna att man "kan facktskt stanna 10 min till". Saknar henne facktiskt!

Jag saknar redan Eskilstuna! Jag vet nu att det ær nog dær som jag hør hemma! jag borde åka dit lita oftare! Men det ær inte gratis och jag ær inte rik=P Jag har fattat också att det ær inte bara mina kompisar jag saknar utan det ær också sjælva staden! Eskilstuna!<3

Jag funderar på att kolla efter ett jobb, ni vet, ett jobb som jag kan jobba på efter skolan ett par dagar i væckan! Så att jag får lite pengar! Så har jag mera pengar till både mig sjælv och andra!
Har børjat med julklapparna=) En speciell person får en speciell present=) Hihi! Medans jag åker till Spanien øver julen=P Om jag børjar jobba så har jag ræknat ut att jag kommer kunna åka till Eskilstuna efter Spanien. Asså så att jag ær dær øver nyår=) Det skulle vara ganska så kul=)

Men jag vet inte æn! Dærfør har jag inte sagt något om det till någon! Asså om det dær med jobbet=P Jag vill inte att pappa skall veta det før då blir det ett jævla tjatande! Och de pallar jag inte! Han tjatar redan så att det ræcker! Och vi blir bara osams hela tiden! Haha jag undrar varfør vi aldrig kan hålla sams?

Men jag skall dra nu=) Orkar inte sitta hær længere=)

Puss och kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0