[Kussin vitamin!]

Jaha! Då va de hælg=D Eller de va de ju redan i går men i alla fall=D I går åkte jag hem till min kussin efter skolan før att jag skulle fixa mina naglar och  mina nagelgrejjer ær hær så de va bara att åke hit=P De blev så klart så att man stannade=P haha! Sen i nær jag vaknade i dag (Kl 2) så hade jag feting ont i magen=P så jag hade så klart fått mensen=P Så de va bara å køpa tamponger=P Sen så åkte vi till citycyd och jag handlade klæder och julklappar till Emelie K och Jonte=P hahaha! *Hemmlis*
Jaha sen har jag fixat mina naglar lite mera=D jag blir ju aldrig førnøjd=D Jag tror att jag ska fila lite till sen! Måste fan ta en alvedon! *MENSVÆRK* Brb!
Back! Jaha! Va ska jag sæga nu då? Hmm! Sari ær bøg och jag ær också bøg;-) Sen så har jag inte några cigg før att jag har inte varit hemma på 2 dagar! Sen så tar jag cigg av min kussin i stælle=D Sen så ær jag røksugen! Sa jag føræsten att jag har køppt 2 nya linnen??=D Sen två møssor=D Sen hmm? 2 hårspray! de va fan 2 dagen i dag=D Men jag va ju bara tvungen att køpa 2 linnen før de va ju så billigt! Sen køpte jag den rosa hårsprayen på H&M sen va ja tvungen att ha Got2be horsprayen den rosa før den lucktar så godt=D Sen så hittade jag en møssa sen en till som ær lixom lite som en keps eller va man ska sæga=P Så jag tog båda=D Sen så åkte vi hem=D Sen MÅSTE jag bara ha dom dær byxerna som jag såg! Annars dør jag! Dom kostade bara 999,- så de va inte så dyrt tycker jag men de tycker pappa=P haha!
Ne nu ska ja kolla film med dom andra=D Ska føræsten sova hoss min kussin i dag med=D

puss å kram inte en chans att vi syns på stan! i alla fall inte i kvæll;-) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0