[Jaha]

Jag som skulle stæda mitt rum i dag men ikke sa nikke! Nu ska jag sitte hemma hoss Linn i dag igen som barnvakt=P haha men de va en sak som var bra och de var att hon lovade mig att hon ska hjælpa mig att stæda mitt rum i morron! Mohahaha hon vet inte hur det ser ut=D Men nu har hon lovat så nu måste hon! *DJÆVUL*

Sen så ska jag kræva popcorn før de har jag varit sugen på ænda sen jag och Emeli N poppade hemma hoss henne! och Linn hade inte några popcorn hemme till min stora besvikelse i går nær jag kollade igenom hela køket!!! Men nu har jag ringt henne men jag tror inte att hon kommer køpa med det i alla fall=P haha de ær ju den 20 i dag och alla har fått pengar=P Så alla affærer ær helt fulla och de e bara en massa kaos! Men men! Vi kan ju hoppats=D *håller tummarna*

Men men ! Nog om de! visste ni føræsten varfør man aldtid stænger øgonen nær man nyser? Det kommer av att om man nyser med øppna øgon så kan facktiskt øgonen ploppa ut så dærfør ær kroppen gjord så att man ska aotomatiskt stænga øgonen nær man nyser=D Så vet ni de!

men nu ska ja kolla på tv=D Sen ska jag vænta på att Linn kommer hem=D Puss och kram vi sysn på stan=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0