[øøh?]

Varfør skriver man blogg ijæntligen? Man skriver men man vet inte om någon facktiskt læser! Men man skriver i alla fall! Man skriver vad man har gjort den dagen, hur man mår och villka man har varit med. Tar upp kanske 10 min av ens dag, varje dag. Før att bara berætta før andra hur man mår och vad man har gjort! Sen om man inte har skrivit en dag så lægger man till det på næst dagens blogg før att alla skall veta vad man gjorde måndag, tirsdag, onsdag, torstag, fredag, lørdag och søndag! 7 dagar i væckan ca 28 dagar i månaden och 365 dagar i året! De ær jævligt mycke onødig inførmatjon ijæntligen! Man bloggar om absolut ingenting och læser andras bloggar, man kanske skiter i vad dom har gjort, hur dom mår och villka dom har varit med, men læser det gør man i alla fall! Och æven om man facktiskt inte sæger det så vill man att någon skall læsa och man hoppats på att få en liten fin kommentar tillbaka med!
Det hær ær Hege-Marita Isbrekken Kolstads blogg! Så vælkommen till min blogg, eller vælkommen till mitt liv kanske jag ska sæga?

Mohaha massa onøøødiga saker! Før det jag ijæntligen vill sæga ær att jag har tråkit i skolan och har en håltimme och att jag ær ensm. Kænner mig ganska sur før att jag inte fick någon prao platts. och innerst inne hoppats jag att du læser och kommenterar min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0