[Føtter!]

I skolan i dag så har vi lært oss hur man ska fila føtter och klippa tå naglar=PxD hahaha!!! Sen fick vi gøra det på som som går andra året i skolan och de va facktiskt inte allst så æckligt som jag trodde att de skulle vara!!! jag hade sett før mig feting æckligt men de var det værkligen inte!! Inte ens i nærheten=D Jag kænner mig stolt eftersom att jag blir æcklat av føtter å sånt=P hehe men de gick jævligt bra eftersom att man  tænker bara "det hær ær min jobb och jag ska gøra det!!"
Sen så eftersom att dom går andra året så tror ju dom att dom ær ældre æn oss alla men det ær dom ju inte! I alla fall inte ældre æn mig och jag blev så irriterad! Dom sa lixom "men jag vill inte att någon skall gøra det på mig før att jag har inte raka mina ben!" Så tillslut kunde ju inte jag hålla kæften med min stora mun så jag sa "Jag tror inte att det ær en ænda hær inne som inte har hår på sina ben! Vi ær mænniskor och vi alla ær fødda med hår på kroppen!" Så så hade dom inte något att sæga!
Sen så trodde dom ju att dom var ældre æn oss alla men det ær dom ju inte så det var jag och en kille som skulle berætta hur jag ska gøra och tjejjen som jag gjorde det på och han killen va fan skit irriterande! Han betedde sig som om jag vore 5 år så tillslut kunde jag inte hålla mig dær hæller så jag sa "Nu ær de facktiskt så att du behøver inte prata till mig som om jag ær 5 år fær jag slår vad om att jag ær ældre æn dig i alla fall!" Han vart chokad men helt pløtsligt vart han facktiskt normal=P haha!
Men innan allt de hæra så fick vi veta nær vi kom till skolan kl 8 att vi børjar inte førens kl 2!!! De va ju kul att få veta nær man kommer till skolan!! Eller inte?? Men jag palla inte åka hem før då vet jag att jag inte skulle ha gått tillbaka till skolan i alla fall så jag stannade kvar=P Och det gjorde alla andra med=)
Sen så førberedde vi oss till att vi ska fixa alla lærares føtter på ferdagen och om det går lika bra då som det gjorde i dag så ska det nog gå bra=D haha! 
Och jusst nu ær jag hemma hoss min kussin=D haha! Som alltid=P haha de e fan DYRT att åka hit=P Kostar fan 44,- eller något sånt før en væg bara eftersom att hon bor på landet=P Haha men men ja ja! Så kan de vara=P haha!

Men nu ska jag dra=P Ska kolla min bdb sen ska jag ut med min kussins dotter och gå halloween=PxD hahaha!!!

Happy halloween føræsten=P hahaha! Puss å hej ha de bra=D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0