[BINGO=D]

Haha jag har varit med min kussin Tone hela hälgen och vill ni veta en sak?=D I dag spelade vi BINGO!!!! Hahahaha asså inte den på tv utan i en lokal=D Och sj vann man ju 50,-! Jag kunde ha vunnit 100,- men jag glömde roppa BINGO=PxD hahahaha! Sen så vart vi bara kvar och som vi spelade=D haha! Fyfan asså=P Men jag förlorade ju inte något för att jag vann ju tillbaka mina 50,- som jag hade satsat=P haha! Sen så har vi inte gjort så mycke mera=P Haha jag ska snart ducha innan allt de bra börjar på tv=P haha!
Hmm va har jag gjort mera? Inte mycke inte=P haha jag har kollat på nyheterna och ätit fisk! *URK!!!*
Fisk e godt så länge den inte är vit=P Jag tycker inte om vit fisk=P Haha!!
Ååååh jag vill se den dära filmen "hårspray" den värkar såååå bra=D
Sen en till film med=P haha kanske ska tvinga Mangne eller Silje-Helene eller Marita eller någon på bio=D Va säger du om de?=D
Ne nu orkar jag inte skirva mera=D Eller jag har inte något mera att skriva=pxD haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0