[Inte för att skryta!]

Hej! Jaha då bärs det av till Spanien i dag, de ska ju så klart bli jättekul! Men jag är inte ricktigt säker på om julfirande i Spanien är lika kul som hemma!? Det är ju trots allt jul bara en gång i året ve la märke! 
Man kanske skulle ta med sig några tomtar för stämningens skull? Sen kan man ju pynta en palm och ha julgransdoft på box som man kan spräjja på hotällrummet, eller? 
Kanske inte...

Asså inte för att skryta, men alla fan älskar mig! Det är helt sannt! För inte allt så länge sen så avslöjade farmor väm som var hennes favorit, och vem var det mån tro? Jo självklart var det jag!
Jag menar att den exakta konversjonen var något liknande med:

Farmor: Hege?
Hege: Ja, farmor vad är det?
Farmor: Kan du hjälpa mig med en sak bara?
Hege: Ja, självklart!
Farmor: Kan du bara ge mig fjärnkontrollen som ligger där? Jag når inte...*Lessen farmor*
Hege: Jajjemensan farmor! Hege till din tjänst!
Farmor: Åå du är ju bara för gullig! Det är därför du alltid har varit min favvorit *BIG SMILE!*
Hege: Ja, någon måste ju vara det å självklart är det jag!
Pappa: Vadå är inte jag din favorit? *Lessen pappa*
Farmor: Va tror du? Nej, Hege är min favorit å du får leva med det!
Hege: Jusst det pappa! Jag är allas favorit förstår du!
Farmor: Ja jusst de!
Hege: (Smörar till lite extra) Vill du att jag ska diska?
Farmor: Nej nej, då har jag inte något att göra sen!
Hege tänker: Ååå va bra att jag slipper!!! 

Sen ringde jag till hela släkten och berättade det förstoss=D
Min syster sa
"Det säger hon bara för att du inte ska bli ledssen! Alla vet ju att du är hittebarn!"
Min kussin sa
"Ja det är väll smällen jag får ta som aldrig är där och hälsar på henne..."

Sen i dag så fick jag julklapp av min moster, 100; Euro som är typ 800; eller något liknande=)
Sen så sa jag så här:
Hege: OJ 800 det hade du inte behöft!
Moster: Joo men det är inte så ofta du får något så ta dom nu!
Hege: Tack så jätte bams mycke!
Moster: Ja tro inte att alla får 800; de e vara för att du är speciell=)
Hege tänker: MOHAHAHA Vänta bara tills Linn får höra det här=D

Och så sannt som det är sagt:
Hege: Jag fick 800; av "tante" i dag=D
Linn: Oj va mycke! Hihi jag kommer bli rik!
Hege: Tsst tro inte att du får det! Jag fick det för att jag är speciell som "Tante" sa! *Stort "mohaha jag gör henne avis" smail!!!*
Linn: *Spark spark spark!* Vad gör du? Du är allas favorit! Du fick 400; när JAG städade "Tantes" hus! Och jag fick 800; Men i alla fall! Du fick 200; av farmor på HENNES födelsedag, utan att du ens hade present! Du får alltid pengar när du går till affären åt farmor och jag får bara ett tack! Hege vill du veta en sak?
Hege: Jajjemensan?!
Linn: Jag tycker inte om dig! Hoppats att du bränner dig i Spanien också!
Hege: Du tror att det är bara bara och vara allas favorit med det är det inte! Jag har kämpat för att få den titteln och kämpar för att beholla den! Så de så!!!

Sen gav hon mig solkräm och sa "Kommihåg att smörja in dig nu! Du vet hur lätt du bränner dig! Glöm inte passet, checka in minst en timme innan, ät innan du åker för det är alltid äcklig mat på flyget!, tänk på mig medans du ligger på stranden med en "sex on the beatch" i handen ok? och glöm inte att ta kort på alla snygga spanjorer!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0